Tuesday, February 3, 2009

Ethanol and Cancer

This will be an unofficial announcement pertaining to anyone who personally or who has a relative who is dying from cancer. There is just one culprit involved……Tumor Necrosis Factor-Alpha. As in the case of the death in toxic shock syndrome the end is shock or cardiovascular collapse. This occurs as a consequence of diminished volume, oncotic pressure (albumin) or pump failure. The greater the chronicity, the greater the loss of albumin,and cardiovascular integrity due to diminished mitochondrial to intercellular functioning.The body in its preferential assimilation of essential amino acids to synthesize TNF literally digests other non-tumor protein sources within the body. The tumor literally digests other parts of the body in an “intelligent” survival of the fittest as it almost instinctively turns off the feedback inhibition of the production of TNF.How does it do this? From studies on the over production of mesangium within the kidney we have learned that HuR blocks the normal deterioration of the mMRNA responsible for making various proteins. ( Ethanol promotes HuR attachment to the mRNA of TNF . Yet NO diminishes the mRNA.)The normal diminution of TNF by IL6 for example, is prevented by increasing its production at the posttranscriptional level.Nevertheless there is an obligatory receptor necessary for TNF’s action. Without it there is no TNF action at the genome level. Blocking the receptor allows for blockage of action. The monoclonal antibody to TNF receptor is available now.

Etanol and cáncer

Esto será un aviso oficioso referente a cualquier persona que personalmente o que tenga un pariente que esté muriendo de cáncer. Hay apenas una ...... Factor-Alfa implicada culpable de la necrosis del tumor. Como en el caso de la muerte en síndrome tóxico del choque el extremo es choque o derrumbamiento cardiovascular. Esto ocurre como consecuencia de volumen disminuido, de la presión oncótica (albúmina) o de la falta de bomba. Cuanto mayor es la cronicidad, cuanto mayor es la pérdida de albúmina, e integridad cardiovascular debido a mitocondrial disminuida al funcionamiento intercelular. El cuerpo en su asimilación preferencial de los aminoácidos esenciales para sintetizar TNF digiere literalmente otras fuentes de la proteína del no-tumor dentro del cuerpo. ¿El tumor digiere literalmente a otras partes del cuerpo en una supervivencia “inteligente” del más apto mientras que da vuelta casi por instinto apagado a la inhibición de regeneración de la producción de TNF.How él hace esto? De estudios en la producción excesiva de mesangium dentro del riñón hemos aprendido que HuR bloquea la deterioración normal del mMRNA responsable de hacer las varias proteínas. (El etanol promueve el accesorio de HuR al mRNA de TNF. Con todo NINGÚN disminuye el mRNA.) la disminución normal de TNF por IL6 por ejemplo, es prevenido aumentando su producción en el nivel del posttranscriptional. Sin embargo hay un receptor obligatorio necesario para la acción de TNF. Sin ella no hay acción de TNF en el nivel del genoma. El bloqueo del receptor permite la obstrucción de la acción. El anticuerpo monoclonal al receptor de TNF está disponible ahora.

Monday, February 2, 2009

Dieses ist eine nicht offizielle Ansage Betreffend jedermann, das persönlich oder, das hat ein Verwandter, der am Krebs stirbt. Es gibt gerade ein Angeklagter mit einbezogenes ...... Tumor-Nekrose Faktor-Alpha. Wie im Falle des Todes im giftigen Schlagsyndrom ist das Ende Schlag oder kardiovaskulärer Einsturz. Dieses tritt als Folge des verminderten Volumens, des oncotic Drucks (Albumin) oder des Pumpe Ausfalls auf. Das grösser die Beständigkeit, das grösser der Verlust des Albumins,und kardiovaskuläre Vollständigkeit passend zu vermindertem mitochondrischem zum interzellulären Arbeiten.Der Körper in seiner bevorzugten Assimilation der essenziellen Aminosäuren, zum von TNF zu synthetisieren verdaut buchstäblich andere Nichttumor Proteinquellen innerhalb des Körpers. Der Tumor verdaut buchstäblich andere Körperteile in einem „intelligenten“ Überleben vom passendsten, während er fast instinktiv die Rückgesprächhemmung der Produktion von TNF abstellt.Wie tut er dies? Von den Untersuchungen über die Überproduktion von mesangium innerhalb der Niere haben wir erfahren, dass HuR die normale Verschlechterung des mMRNA blockiert verantwortlich für die Herstellung der verschiedenen Proteine. (Äthanol fördert HuR Zubehör zu der mRNA von TNF. Dennoch KEIN vermindert den mRNA.)Die normale Verminderung von TNF durch IL6 zum Beispiel, wird verhindert, indem man seine Produktion auf dem posttranscriptional Niveau erhöht.Dennoch gibt es einen obligatorischen Empfänger, der für Tätigkeit TNFS notwendig ist. Ohne sie dortist keine TNF Tätigkeit auf dem Genomniveau. Das Blockieren des Empfängers lässt Blockierung der Tätigkeit zu. Der monoclonal Antikörper zum TNF Empfänger ist jetzt vorhanden. Seine Nebenwirkungen umfassen:

Friday, January 23, 2009

HERE ' TIS

http://alonzopeters.blogspot.com/

Lethal Factor = MMP = Metaloproteinase

video

Well there is absolutely no difference in MMPs that are pathologic and Lethal Factor of ANthrax fame. This 3D is of LF and where there is a will to eliminate suffering and dying from cancer and autoimmunue diseases there is a way.

Now that we know we can can busy at trying to back track from it as a PRION or other nuclearmaterial and diminish its half life by diminishing the HuR substance adherence. This we know.

Doxycycline can also act to diminish the 1/2 life of the mRNA of the MMP

Thursday, January 15, 2009







MMP

The MMP pictured should say a thousand words. After offering this for free, anyone who is not a patient will have to pay

We used to study normal histology (study of tissues) and anatomy (study of structures within and without the body) in order to be able to recognize the abnormal. Well what Peters' Productions did was propose the normal Cytokine Cycle as well as offer a software to prove it up, so that pathology in immunology can be explained in context to the normal state.
We have since been providing more data to our artificially intelligent database called AMIE (advanced medical informatic education) to relate ALL DISEASE TO IMMUNOLOGY with the CYTOKINE CYCLE.
We are not funded , yet my best effort has been put forth to allow you the patient to have access to the data. This is what we hope for. It will be from the new data and cures that scholarships and rewards will come to the kids and their kids kids. ARE WE CLEAR?
He who began a good work in you shall be faithful to complete it!